dimarts, 4 de gener del 2011

Seminari 02 de Desembre del 2010

En aquesta sessió del Seminari, vam fer les presentacions de la setmana de la SAE.
Tots mes o menys tenim les mateixes opinions en quant a la setmana d'activitats extraordinàries (SAE).

Ha sigut una setmana diferent i plena d'experiències noves i gratificants per a nosaltres ja que era nou en tots els sentits.

Jo personalment, no vaig poder assistir en algunes de les activitats que hi havien de la SAE ja que treballo cada mati.
Dilluns no vaig poder assistir al Jardí de cordes, però ja hi havia estat i sabia de que anava l’experiència.
Dimarts, vaig assistir a l'escola Sol Ixent de Mataró.
Dimecres, era el dia de l'auditori, on tots els meus companys van anar a veure L'Ocell de foc. Jo, no hi vaig assistir
Vaig anar amb la meva cosina i la meva fillola a veure una audició “ Per els mes petits” una experiència molt maca i inoblidable per mi!
Dijous vaig anar al MNAC a veure “ Fades i Follets” va se molt interessant com hem explicat al treball, ja que el monitoratge era excel·lent!
Divendres no vaig anar a veure la conferència, la vaig veure a través de la web per poder realitzar el treball.
Va ser una setmana diferent i molt agradable amb la qual em quedo amb moltes experiències i aprenentatges nous.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada