dimarts, 4 de gener del 2011

Seminari 19 d’Octubre de 2010

En aquest seminari, vaig ser la primera en explicar el conte: ui quin mal!

Ho vaig fer el millor possible, acostumo a explicar contes cada dia, però es diferent explicar-lo davant de nens/es que davant dels companys/es i de la tutora. Però estic contenta del resultat, ja que era un conte amb moltes onomatopeies i molt divertit!

Em entregat dos treballs, el del llibre "Documentar una mirada nova" i el de la contaminació acústica, un dossier de música on hi ha uns articles que ens hem llegit i dels  quals em fet resums. Eren temes interessants ja que hi havia temes sobre l’entorn social que desconeixia per complert.

 
La  imatge la he agafat de les imatges de Google.
Documentar una mirada nova, és un llibre que em llegit.

Aquest llibre ens parla de situacions i experiències dels infants en una escola bressol, com aprenen, experimenten i juguen a la vegada.
És un llibre que m'ha fet reflexionar i sobretot aprendre coses noves, les quals passes per alt per falta d’experiència i de coneixements.
Adjunto el link de la web on podreu comprar aquest llibre o informar-vos sobre que va el llibre.Docuentar una mirada nova

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada